- Kunnen wij online bestellen?
Wij hebben geen fysieke webshop. Ziet u iets op onze socials of in onze etalage, maar kan u niet tot bij ons komen? Stuur ons een berichtje via Instagram, Facebook of stuur ons een mailtje, dan helpen wij u met plezier verder.
- Kan ik een cadeaubon bestellen?
Raak je niet in 1 van onze winkels, dan kunnen wij een digitale cadeaubon bezorgen. Klik hier voor meer info.
- Betaal ik verzendkosten indien ik iets online bestel?
Ja, bij een online bestelling rekenen wij 8 euro aan. Deze kost vervalt bij aankoop vanaf 250 euro. Ook tijdens de solden periode is dit van toepassing.
- Kan ik een factuur krijgen van mijn online aankoop?
Dit kan zeker! Bezorg ons alle gegevens en wij stoppen de factuur bij uw bestelling.
- Kan ik mijn bestelling nog retourneren?
Dit kan, binnen de 14 kalenderdagen mits aanmelding via mail (admin@northsea.be). De goederen moeten teruggestuurd of teruggebracht worden in de originele verpakking, moeten ongedragen en ongewassen zijn en alle labels moeten nog aanwezig zijn. Retourneren is op eigen kosten. Solden aankopen kunnen niet geretourneerd worden. Het betaalde bedrag kan niet teruggegeven of teruggestort worden. De waarde van uw aankopen ontvangt u in een tegoed bon voor een volgende aankoop.
- Wat zijn de openingsuren van de winkels?
De openingsuren van onze winkels vindt u hier.